Trade Click to spółka, której podstawowym przedmiotem działalności jest planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w mediach Internetowych.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do naszego działu wsparcia na stanowisko:

Office Manager

Nr ref. OM/3/2018
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i koordynowanie administracji
  • Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie
  • Wybór dostawców i zarządzanie dostawami do biura
  • Nadzór nad regulowaniem zobowiązań spółki
  • Fakturowanie i kontrola przepływów finansowych
  • Przyjmowanie gości i organizowanie spotkań
  • Pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla klientów

 Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Skrupulatności, dokładności i punktualności
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Biegłej obsługi komputera i programów MS Office
  • Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • atrakcyjny model wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania w powierzone zadania
  • ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem w temacie maila: „OM/3/2018” na adres email: rekrutacja@tradeclick.pl
Wszystkie zgłoszenia będą traktowane jako poufne.

Przesłanie dokumentów aplikacyjnych stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez TradeClick sp. z o.o. w celach rekrutacyjnych. Zgoda ta może zostać wycofana w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.

Administratorem Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych jest TRADE CLICK Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa („Administrator”). Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych przez Administratora uzyskasz klikając w link.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.