Trade Click to spółka, której podstawowym przedmiotem działalności jest planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w mediach Internetowych.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do naszego działu wsparcia na stanowisko:

Office Manager

Nr ref. OM/3/2018
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Organizacja i koordynowanie administracji
  • Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie
  • Wybór dostawców i zarządzanie dostawami do biura
  • Nadzór nad regulowaniem zobowiązań spółki
  • Fakturowanie i kontrola przepływów finansowych
  • Przyjmowanie gości i organizowanie spotkań
  • Pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla klientów

 Od Kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Skrupulatności, dokładności i punktualności
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Biegłej obsługi komputera i programów MS Office
  • Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • atrakcyjny model wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania w powierzone zadania
  • ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem w temacie maila: „OM/3/2018” na adres email: rekrutacja@tradeclick.pl
Wszystkie zgłoszenia będą traktowane jako poufne.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz.883).”

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.