Trade Click to spółka, której podstawowym przedmiotem działalności jest planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w mediach Internetowych.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do naszego działu wsparcia na stanowisko:
Office Manager
Nr ref. OM/3/2018
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Organizacja i koordynowanie administracji
- Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie
- Wybór dostawców i zarządzanie dostawami do biura
- Nadzór nad regulowaniem zobowiązań spółki
- Fakturowanie i kontrola przepływów finansowych
- Przyjmowanie gości i organizowanie spotkań
- Pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla klientów
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Skrupulatności, dokładności i punktualności
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegłej obsługi komputera i programów MS Office
- Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjny model wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania w powierzone zadania
- ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem w temacie maila: „OM/3/2018” na adres email: rekrutacja@tradeclick.pl
Wszystkie zgłoszenia będą traktowane jako poufne.
Przesłanie dokumentów aplikacyjnych stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez TradeClick sp. z o.o. w celach rekrutacyjnych. Zgoda ta może zostać wycofana w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych jest TRADE CLICK Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa („Administrator”). Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych przez Administratora uzyskasz klikając w link.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.